Laatulaite Hifi Oy hifikauppaa jo vuodesta 2004

Toimitusehdot

Myyjä

Verkkokaupan toimitusehdot. Myyjä pidättää oikeuden muuttaa näitä toimitusehtoja yksipuolisella päätöksellä ilman ennakkoilmoitusta.

Mikäli tilauksen teossa tai toimituksessa on ongelmia, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Laatulaite Hifi Oy / HifiQ (2223108-8)
Sammonaukio 4
48600 Kotka

Sähköposti: laatulaite@laatulaite.com

Maksaminen

Verkkokaupan maksunvälittäjänä toimii Klarna (https://klarna.fi). Klarna Checkout palvelun avulla on turvallisia ja helppoa tehdä ostoksia. Verkkokaupan maksuvaihtoehtoina ovat lasku, erämaksu, verkkopankit ja luottokortit. 

Käyttämällä Klarna Checkout -palvelua hyväksyt Klarna AB:n (556737-0431, Sveavägen 46, 11134 Stockholm) ehdot, jotka löydät kassalta. 

Mikäli sinulla on maksamiseen liittyviä kysymyksiä, pyydämme ottamaan suoraan yhteyttä Klarnan asiakaspalveluun asiakaspalvelu@klarna.fi tai 09 – 425 99 771 (Ma-Pe 8.00-16.00). 

Toimitus ja toimituskulut

Käytämme verkkokaupassa useita erilaisia toimitustapoja. Toimitustavat ja hinnat saattavat vaihdella tuotteen painon, määrän ja mittojen mukaan. Yli 150€ tilaukset toimitus 0€ matkahuollon lähellä-pakettina (Huom. Vain alle 30kg paketit). Toimitushintoja voidaan hakea myös dynaamisesti suoraan kuljetusyhtiöiltä. Kaikki toimitustavat eivät välttämättä ole käytettävissä kaikissa isoissa tai painavissa tuotteissa.

Näet verkkokaupan kassalla ajantasaisen tiedon toimituksen hinnasta ja tilaukseen käytettävissä olevista toimitustavoista. Valitun toimitustavan toimituskulut lisätään aina ostoskorin summaan. Toimitamme tilauksen valitsemallasi toimitustavalla. Kotijakelu on aina ostettava lisäpalvelu, joka ei kuulu palautuksen piiriin.

Toimitusaika

Tuotteiden toimitusajat voidaan ilmoittaa tuotteiden tiedoissa. Pyrimme aina toimittamaan kaikki tilaukset mahdollisimman nopeasti, mutta toimitusaika voi vaihdella tuotekohtaisesti tai toimitustavoittain. Mahdollisesti poikkeavat toimitusajat ilmoitetaan verkkokaupan sivuilla erikseen. 

Peruuttaminen

Verkkokaupasta tilatuilla tuotteilla on kuluttajansuojalain mukainen 14 vuorokauden peruuttamisoikeus tilauspäivämäärästä lukien, mikäli toisin ei ole ilmoitettu tuotteen tiedoissa. Erikoistilauksesta asiakkaalle tilattuja tuotteita ei voi palauttaa. Samoin hygieniatuotteet (kuulokkeet) ja avatut ääni/kuvalevyt tms. ei kuulu normaalin palautuksen piiriin.

Ennen tilauksen peruuttamista asiakkaan tulee olla yhteydessä asiakaspalveluumme ja ilmoittaa peruutuksesta ja tulossa olevasta tuotteiden palautuksesta. Palautus on mahdollista tehdä tilauksen kaikkien tuotteiden tai vain osan tuotteista kohdalla. Palautettavat tuotteet tulevat olla käyttämättömiä, alkuperäisissä pakkauksissa ja virheettömiä. 

Myyjällä on oikeus alentaa tuotteen arvoa osittain tai kokonaan, mikäli tuotteita on käytetty, niihin on syntynyt virheitä, alkuperäiset pakkaukset ovat hukkuneet tai tuotteet eivät muulla tavoin ole siinä kunnossa, missä ne on asiakkaalle myyty. Esim. puutteellisesta tuotepakkauksesta automaattinen arvon alennus vähintään -20%. 

Toimituskulut palautetaan edullisimman toimitustavan hinnan mukaan. Kotijakelu on aina erikseen ostettava lisäpalvelu, joka ei kuulu palautuksen piiriin. Myös yli 35 kg tuotteiden rahti on vain erikoiskuljetus, joka ei kuulu palautuksen piiriin. Suurissa ja painavissa yksittäisissä (yli 35 kg) tuotteissa palautuskulu 99€. Käytettyjen laitteiden osalta, jotka myydään asiakkaan lukuun, veloitamme palautustapauksissa sekä lähetys-, että palautuskulut. Nämä tuotteet myydään oletuksena normaalisti vain liikkeestämme, missä näihin voi tutustua.

Maksu palautetaan pääsääntöisesti samalla tavalla millä tilaus on maksettu. Esimerkiksi kortilla maksettaessa palautuksen summa hyvitetään kortille. Mikäli tämä ei onnistu sovitaan toinen tapa maksun palautukselle.  

Mikäli tuote on kadonnut kuljetuksen aikana, vioittunut tai asiakkaalle on toimitettu väärä tuote, tulee asiakkaan ilmoittaa virheestä välittömästi osoitteeseen laatulaite@laatulaite.com tai puhelimitse 044-7359900 Lisää aina oma puhelinnumerosi viestiin mukaan. 

Jos tuote on vioittunut Matkahuollon kuljetuksessa, on vauriosta tehtävä välittömästi reklamaatio Matkahuoltoon pakettia vastaanotettaessa tai mahdollisimman pikaisesti vaurion toteamisen jälkeen. 

Takuu ja rajoitukset
Tuotteiden takuusta vastaa aina maahantuoja / valmistaja. Takuuaika aina vähintään 6kk, jollei tuotetiedoissa muuta mainita.

Takuu ei kata:
a) tuotteen normaalia kulumista, venymistä, painumista, värimuutoksia tai kolhiintumista;
b) asiakkaan itse suorittamasta tuotteen kuljetuksesta, asennuksesta tai varastoinnista aiheutuneita virheitä;
c) sopimattomasta käytöstä, huonosta kunnossapidosta, kosteudesta tai epänormaalista lämpötilasta aiheutuneita virheitä tai vaurioita;
d) virheitä jotka aiheutuvat tuotteen hoito-, kasaus- tai käyttöohjeiden noudattamatta jättämisestä;
e) mitään virheitä, jotka ovat aiheutuneet terävistä esineistä, väännön seurauksena, putouksen seurauksena, poikkeavan iskun seurauksena; tai
f) muita virheitä, vahinkoja tai vaikutuksia, jotka ovat seurausta jostakin tapahtumasta tai toimesta, joka on valmistajan/maahantuojan vaikutusmahdollisuuksien ulkopuolella tai jota maahantuoja muuten ei pysty kohtuudella hallitsemaan.

Tämä takuu ei ole täytäntöön pantavissa jos:
a) tuotetta on käytetty epäasianmukaisesti tai tuotteessa on jälkiä, joiden perusteella voidaan olettaa tuotetta käytetyn epäasianmukaisesti;
b) tuotetta on muokattu tai korjattu jonkun muun henkilön tai oikeushenkilön kuin virallisen maahatuojan/valmistajan huollon toimesta

Takuu ei kata tuotteen virheestä johtuvia välillisiä vahinkoja tai sellaisia vahinkoja, jotka ovat aiheutuneet tuotteen käytöstä. Laatulaite Hifi /maahantuoja/valmistaja vastaa vain tuotteen korjaamisesta/ korvaamisesta. Laatulaite Hifi ei korvaa vahinkoja, jotka aiheutuvat takuutoimituksen viivästyksestä.

Asiakaspalvelu

Olethan aina yhteydessä asiakaspalveluumme mahdollisissa ongelmatilanteissa.
laatulaite@laatulaite.com
044-3045552 (arkisin 11.00-17.00)